fredag, september 10, 2010

Igår

Det var en bra dag igår. Blev uppringd i tisdags av ett företag i Linköping som spanat på ams och hittat mig och undra om jag ville komma på intervju. Jajamen, vettu!

Så igår for jag iväg och irrade runt i Linköping. Det gick bra och dom ville jag skulle komma tillbaka på tisdag. Göööött, något har jag gjort rätt iaf. Kanske kan få mig en inkomst snart.
Efter intervjun så var jag på bra humör (konstigt). J-man var på väg till Linköping så det blev att åka lite lastbil, som fortfarande är lika tråkigt. MEN, vi hann med att svänga in på IKEA och kolla på sängar som vi behövde i våran marknadsundersökning.

Sen slog det till som en blixt från en klar himmel, min trötthet. Evil, bitch Lisa visade sig, det var ett tag sen men åndå. Grinig som få och hugger på allt. Gotta love her!

Hursomhave, nu är det dags att göra lite andra livsäranden.
Ikväll är det kräftor hos J-mans föräldrar som gäller. Ska köpa hattar också, varför inte få dom att tro att jag är totalt störd liksom?

Inga kommentarer: