torsdag, november 04, 2010

Oboy!

Nu har jag iaf masat mig iväg och fixat så jag kommer in på mitt liu-konto. Inte för att jag fått något resultat än men det är gjort. Nu kan jag ju i alla fall se resultatet när det kommer.

Kl 16.00 är det dags för att slänga in första tvätten i maskinen. Sen ska jag vara mitt framtida yrke (som jag inte vet vad det är) på Trappan, personalfest är grejen.

Imorgon är det dags för billekar och på söndag är det kalas för lillkillen.

Börjat läsa Lilla stjärna av John Ajvide Lindqvist - min favoritförfattare. Än så länge har han hållt mig löjligt fängslad som bara han kan. Jag älskar John, mera mera mera.

Usch och fy och blä, egentligen vill jag bara sova bort den här dagen. Men det kan jag ju bara glömma, nu är det dags att göra lite nytta. Som att typ bädda sängen, så dags nu menar jag.

Hej hopp, jag är en flopp.

Inga kommentarer: