torsdag, september 10, 2009

Välkommen till det nya landskapet Lisa

Nu är det fan i gång på riktigt, omskulpteringen! Nu ska jag bli till en formbar varelse med lite mindre fladder. Och visst det är som alla säger "jag tränar inte för att bli smal utan för att må bra" men det är faktiskt så. Min energinivå är på minus men det känns som det håller på att vända, kroppen får lite utmaningar vilket har resulterat i träningsvärk så förhoppningsvis är kroppen också på väg att vända mot det mer formade hållet. Visst, jag hade inte haft något emot att vara naturligt smal men om man är naturligt smal och jävligt otränad, mår man då bättre än någon som är tjock och otränad?
Jag tror inte, jag tror att kroppen behöver lite motstånd och även om jag har insett att jag kommer få träna resten av mitt liv så kanske det inte är så illa. Det kanske är bra, så jag slipper hamna i såna svackor som jag har vart i den senaste tiden. Jag kanske får ett humör som är någorlunda stabilt. Man kan ju alltid hoppas.
Och blir det så att mitt humör inte förbättras, min energinivå inte går upp så kanske iaf mina kläder kan börja sitta bra igen.


Tänkte även visa ett utav de nya paren glasögon:

Inga kommentarer: