torsdag, oktober 15, 2009

Lagen om allts jävlighet

Det är nog det enda som jag vet stämmer till 1000%
För det är verkligen så, alltid, att all skit och jävleskap kommer samtidigt. Det är som om den/det/ödet/whatever som styr skutan verkligen vill bryta ner en.
Det är nog inte meningen att folk ska leva utan alla ska ta självmord och dö i elände. Det tror jag är meningen med livet - att må skit, få skit, kasta skit och dö som skit. Bli nerspolad, bortspolad och raderad. Inte ett minne av att du har funnits.
Just nu är en såndär period jag önskar att jag inte var född, eller egentligen inte jag men alla andra. Det hade varit så skönt att få vara själv. Fast å andra sidan hatar jag att vara själv men vi säger så här: det hade varit jävligt skönt att vara själv i Sverige, så när jag hade kännt att jag vill/behöver prata/se någon annan människa så kan jag åka någonstans eftersom jag är rik. Jag tar ju över Sveriges budget och eftersom det bara är jag som finns i Sverige kickar jag ass.

Åh, vad jag önskar att jag hade fått kunna vara själv.

Inga kommentarer: