söndag, oktober 11, 2009

Ugg!

Usch och fy och blä på det här! Jag pallar inte mer nu, skulle träna nu om 6 min egentligen men hinner inte eftersom jag måste skriva typ en rapport på 7 sidor. Det är fan inte kul någonstans och jag kommer snart skrika.
Dessutom är jag hemma själv och helt övertygad om att vi har möss eller råttor för det prasslar, snärter och låter alltid. Speciellt när man är själv bara för att råttor och möss är äckliga, vad fan ska jag göra om det kommer en stor fet jävla råtta springandes över golvet? Jag kommer bara skrika och ringa typ brandkåren som får komma och döda den. Jag skulle inte palla det, jag ryser fan så jävla mycket nu att jag knappt kan sitta still bara för att tanken är så äcklig. Usch och fy och blä säger jag bara.
Och nu ska jag "träna" så hej svejs lingonrejs!

Inga kommentarer: