onsdag, oktober 07, 2009

Lilla fluga

Lilla fluga jag är inte rädd för dig
Så nu ska du lyssna noga på mig
Lilla fluga nu måste du förstå
Jag ska rycka dina vingar, båda två
Lilla fluga jag är inte rädd för dig

[ref] Jag ger igen imorgon, imorgon och inte idag
Ja jag är stark i morgon, imorgon så är jag bra
Ja då ska jag säga ifrån
Och inte sitta här som ett fån
Jag ger igen imorgon, imorgon är en annan dag

Lilla fluga det är dags att ta adjö
Fråga inte varför men nu ska du dö
Som alla andra trampar rakt på mig
Ska jag ge igen, ge igen på dig
Lilla fluga det är dags att ta adjö

[ref]

Det är så mycket, så mycket jag ska
Och göra saker som är bra
Men kanske inte just idag
Jag tror imorgon blir en bättre dag
Ja imorgon blir en bättre dag

[ref]
------------------------------------------------------

Och med det här ville jag ha sagt att Caroline af Ugglas knows her stuff.

Inga kommentarer: