måndag, maj 14, 2012

Baktakt är kul

Fredagkvällen spenderades på Strand i Stockholm och det kan vara en av de roligare kvällarna på länge. För det första var det bara bra musik och när KSMB hade bränt av sitt helt makalösa set hittade vi ett bordfotbollsspel. Jag varnade mina medspelare att jag har ingen talang i sådana här saker men eftersom vi var 4 stycken var jag tvungen att vara med för att det ens skulle bli ett spel. Och i rättvisans namn bytte vi lag eftersom den som var med mig alltid förlorade. Men det tar jag på mig för så jädra kul det var.
Stämningen blev knappast sämre av att det bakom oss fanns ett pinigsbord där det vid vissa tidpunkter var upp till 40 pers som körde rundpingis. Strand är ett ställe att räkna med. Om jag inte känner mig själv helt fel så lär man nog dyka upp där fler gånger.

Den här veckan har jag bestämt för att jag ska ligga på soffan i princip. Nu är det bara två föreläsningar på onsdag i skolan sen ska jag vara hemma och läsa och sen i helgen ska jag fan ligga och kolla på film hela tiden. Om det inte är sol (föga troligt) för då ska jag ligga och sola hela helgen. Kan ju aldrig få för mycket sol på sig!´

Tjenixen!

Inga kommentarer: