fredag, maj 04, 2012

Matmonster

Skulle precis skriva om hur lycklig jag är att det står en kastrull med domoda på spisen, men.... Jag är min pappas dotter och trodde att jag stängt av plattan men icke så nu är det inget kvar av den. Sönderkokat och bränt. Fan också, jag som längtade efter det. Jaha, så är det med det. Bara slänga skiten. Tur att man alltid kan göra lite benekin i morgon, because I love my gambian food!
Salstentan avklarades i morse eller ja, satt fram till typ 12.30 men ändå. Det känns bra men man vet aldrig och om jag har misslyckats så får jag ju bara göra om den. Är inte så mycket värre än så.
Ja, ska börja mitt "nya" liv på söndag. Har haft en svacka som i vanlig ordning innebär att jag äter som en galning. Har gått upp några av de kilona jag lyckades gå ner men vet ju hur jag ska göra för att komma tillbaka dit. Nu är det bara att ta tag i det och våga vägra mer svacka nu.
Det som jag trodde var allergin var tydligen också en förkylning. Det känns inte jättebra och vi får väl se hur det blir med det hela...


Tjenixen, Sixten.

Inga kommentarer: