onsdag, maj 09, 2012

Snarare panik

Ja, i måndags började den nya kursen. Jag hade ju till och med börjat läsa INNAN kursen började men nu ligger jag ändå efter. Har 2 artiklar och 1 bok att läsa ut denna veckan. Det är bara det att jag inte har någon tid...
Resten av veckan ser ut som såhär:
Imorgon är det intro på jobbet inför sommaren hela dagen kl 7-16.
Fredag är det skolan och grupparbete, efter det bär det iväg till Sthlm för lite reagge.
Lördag kommer vi hem till Knorren bara för att åka ut till Skärblacka för lite mer reagge.
Söndag är det alltså meningen att jag ska ta igen för allt som jag inte hann göra i torsdags när jag var på jobbet...
Holy smoly.

Det är kul att göra saker men det känns så värdelöst att ligga efter i läsningen när man ändå började i tid. Men det är bara bita i det sura äpplet och hoppas att det löser sig. Ska man vara riktigt krass så behöver jag ju inte har läst det förrän det är dags att skriva hemtentan.

Fått inbjudning till bröllop i sommar och redan nu sätter paniken in för vad jag ska ha på mig...fjompig kvinna är jag. Men jag har ju lite tid på mig så det kommer nog bli bra :)

Sixten, tjenixen.

Inga kommentarer: