tisdag, maj 22, 2012

Sommaren kommer

Jag börjar få spritt i benen på riktigt nu. Snart är sommaren och "ledigheten" här! Så himla skönt att jag inte vet vad. Om jag har klarat den sista tentan som jag gjorde så har jag i princip en vecka kvar i skolan. Sen har jag två veckor "ledigt" innan semesterperioden börjar på jobbet och jag får börja gå på schema. Men det känns som att jag kommer få jobba ändå, eller det hoppas jag på i alla fall. Pengar är roligt.
Lillbror tar studenten nästa onsdag så det blir en sväng ner till Götet för lite firande. Sen är det hem och göra sista obligatoriska momentet innan examinationsseminariumet. Sen efter det så tar vi och kickstartar sommaren med en resa till Barcelona. Har inte varit där förut så kommer bli sjukt kul :)
Nu ska jag ta på mig och ge mig ut i regnet för lite skola...Tjenixen!

Inga kommentarer: