söndag, maj 06, 2012

Duktig flicka...

Det är verkligen en förkylning, jag har rinnsnuva och det är inte så jädra awesome som man skulle kunna tro. Det är faktiskt ganska värdelöst men fördelen är att man får sitta still i soffan hela dagarn utan att ha dåligt samvete.
Imorgon börjar nästa kurs, började läsa kurslittraturen redan igår. Bara det verkar lovande, en kurs i samtal och bemötande. Det är sånt som jag tycker är intressant och kommunikation är ett ämne där man aldrig kan lära sig för mycket. Det är bra att vara ute i god tid och vara on the ball så att säga. En liten klapp på axeln för det :)

Vet inte om det är förkylning, PMS, mitt humör eller bara helt enkelt fel men känner mig provocerad av typ allt och speciellt av en person men ska grotta ner i det hela samtidigt som jag ska vara husfru och tvätta...

Sixten is the shit!

Inga kommentarer: