tisdag, november 18, 2008

...

Jag vet inte in eller ut. Jag orkar inte tänka mer, vad jag ska laga för mat, vad jag ska hitta på för att dagen ska gå, hur jag ska kunna fixa körkortet. Om jag kommer in i skolan och om jag kommer in där jag vill komma, och om jag kommer in där jag vill komma in hur blir det med morsan och farsan? Hur jag ska få pengar till att göra saker? När kan jag få börja träna igen, när kan jag få bli smal igen, när kan jag få må bra utan att det göra ont i hela kroppen?

Jag har fan för många frågor som bara snurrar snabbare och snabbare. Visst det är inga världsomvändande frågor men det är fan jobbigt nog ändå. Jag vill bara att tiden ska gå så iaf några av de här jävla frågorna besvaras. Så det kanske lugnar ner sig något och kanske bara snurrar i 200 istället för 350 km/h.

BAJS PÅ MIN HJÄRNA

Inga kommentarer: