tisdag, november 11, 2008

Så kan det gå.

Idag är det Jennys födelsedag och jag höll på att glömma att gratta henne. Eller rättare sagt så skulle jag glömt att gratta henne om hon inte hade hört av sig. Jag är en hejare på att komma ihåg folks födelsedagar men det där steget till att gratulera dom är uppenbarligen för långt.

Skitsamma, i morgon ska jag hem till Jenny och fika och lämna presenter. På torsdag kommer mannen och det blir att kolla på Flogging Molly <3. Två grejer jag tycker om! Sen på fredag ska vi till Malin och Peter och ta en lugn parkväll är det tänkt. Lördag blir totalslappning och söndag åker hjärtat igen. Dumt tycker jag, fast det är bra för då går tiden snabbare så jag får gjort den där jälva teorin och uppkörningen och dessutom får redan på antagningen. Och ja, jag vet att det är det enda jag tjatar om men det är fan asjobbigt att bara hasa runt och vänta! Vill veta nu!

Bajs på min kropp för nu har jag hicka.

Inga kommentarer: