måndag, november 10, 2008

Statistik

Jag kollade på en killes helgon och så hade han en bild på tuttar och så en länk till sin blogg. Jag naiv som jag är trodde att det va någon typ fotoblogg så jag glider in på bloggen enbart för att totalfaila! Jag börja läsa inlägget och ser visar det sig att snubben hade gjort ett test eftersom massa brudar lägger upp nakenbilder för att få upp statistiken på sin blogg skulle han testa om det verkligen hjälpte, om folk verkligen är så kåta av sig. Och vad bevisar jag - att visst fan är vi det, sex säljer. När till och med hetrosexuella tjejer går in på en blogg för att det visas tuttar så är det ju bevisat. Hej, och välkommen till verkligheten.

Sen är morsan hysterisk för att farsan kanske får sparken, det var tydligen 300 som fick besked idag så han var inte först att åka iaf. Det är väl alltid något. Men jag tror faktiskt inte att han få gå, det känns inte som det. Den där magkänslan som alltid kommer innan något dåligt händer har inte kommit så det är bara att hålla tummarna och hoppas. Men antagligen bara för att jag skrev så så kommer han få gå i morgon. Om han får sparken blir det rövigt jobbigt, palla ha han hemma om dagarna som tjatar om allt och inget. Pallar inte riktigt det en gång till, sen tror jag inte han klarar det en gång till heller. Hoppas för allas skull att han får vara kvar annars kommer det fan gå åt helvete med allt.

Inga kommentarer: