söndag, november 09, 2008

Joho

Jag begav mig till Jenny i onsdags och vi bakade, drack Varm och kall och snackade skit om allt och inget, om flyttar och framtiden så som sig bör. Det blev så jädra sent så det blev en övernattning också, trevligt :)

I fredags gjorde jag inget, i lördags gjorde jag inget och idag har jag inte gjort något så det har vart en jävligt ointressant helg.

Jag har under helgen också insett att jag är gammal som gatan och tiden går fan så jävla fort. Hur fan ska man hinna med att leva när ett år går på en månad? Det är fan inte långt kvar till döden, men först åldern 20 innebärande fullt ös, medvetslös eller nått åt det hållet. Jag har snart ett teoriprov och en uppkörning för körkort B som måste göras också, känns lite lagom stressande och jobbigt. Men det är bara hoppas att man fixar biffen så man slipper kollektivtrafiken när man ska till mannen min. Strax efter körkortsgrejset är det dags för antagningsbesked 1 till högskolan och den huvudvärken. Jag vill att det ska va nyår och allt är grejat, klart och det är dags för partaj! Men den är väl här innan man vet ordet av!

Puss på huvudspöken och stress. Mina så kallade axlar är numera en klump av cementnerver som värker och jälvas. Det håller på att krypa upp i nacken också vilket innebär att jag vaknar med nackspärr varje dag. Och jag vet att jag får skylla mig själv eftersom jag inte tar tag i det men det är som vanligt, jag självdiagnoserar mig och då är det ingen idé att gå till läkarn. Det blir bara massa väntande för att han ska säga det man redan vet men jag kanske ska hasa mig dit, ska ju kolla hur det ligger till med pälsdjursallergin också. Kan vara en bra idé eftersom det önskas en hund. Kan bli lite jobbigt om man inte tål skrället. PALLA ATT HA SAKER ATT GÖRA!

Inga kommentarer: