onsdag, februari 25, 2009

Cash

Idag kom studiemedlet och bokrean startade, good timing! Lisa goes maniac in the book store, jag var där i 5-10 min och skörden blev 7 inbundna böcker för priset 413 kr. Score!

Jag köpte:
Jonas Gardell - Jenny 69 :-
Susanna Alakoski - Svinalängorna 39:-
En kokbok med bara pajer 49:-
Stieg Larsson - Män som hatar kvinnor 69:-
Stieg Larsson - Flickan som lekte med elden 69:-
Stieg Larsson - Luftslottet som sprängdes 49:-
Khaled Hosseini - Tusen strålande solar 69:-

Jag kände att det var bäst att gå innan hela studiemedlet försvann. Jag skulle kunna köpa på mig hur mycket böcker som helst men jag ska ju till Ikea nästa helg och införskaffa lite grejer och sen ska jag och Herr J's mamma till Blomsterlandet och kolla orkidér för de har orkidéveckor fram tills söndag. Ska kolla om vi ska dit fredag eftermiddag innan folket kommer.

Inga kommentarer: