måndag, februari 09, 2009

Hemma

Jag har en märklig känsla av att alla spionerar på mig och mina tankar. Den helgen jag åker hem gör massa andra som bor långt bort också det. När jag går och tänker att jag vill ha barn skaffar alla andra barn. It's too much for a co-incidence! Men så kan det gå, inget att bry sig om för här blir det inga barn gjorda än på ett tag!

Hursomhave så var jag hemma i helgen och det var gött, gött, gött!
Fredagen bestod av spelning, bekantning med folk och alkoholkonsumtion.

Lördagen spenderades på stan med Låvis med tillhörande skitsnack och mys, sen när jag kom hem så var det UNDERBAR mat och eftersom jag hade fått feber och sånt där kul så gick jag för att nana en liten stund. Jag vaknade vid 23 igen, suck. Jag gick iaf ner och tog lite kvalitetstid med både mor och far. Det var skönt att snacka lite med dom även om farsan har en tendens till att bekymmra sig och alltid vara lite allvaligare än vad man orkar egentligen.

I söndags så övningskörde jag för att det var längesen och jag tänkte att jag kunde passa på att köpa rakpermanent på Backaplan men då skulle ju självklart affärfanskapet inte vara öppet. Hem till Los Angered och kolla om det va öppet där men no way, José! Sen var det hem, duscha och packa bilen och åka iväg till kusinen. Men min pappa som jag har gått och småskrattat åt hela dagen är så störd så när dom hade storhandlat sist så hade han handlat för typ en månad till mig med, så jag klarar mig liksom. Så det var ju bara att tacka och ta emot men sen blev det allt för mycket och eftersom vår frys var nästan helt full kunde jag inte ta med allt och då börja han muttra för att han hade till och med SKRIVIT mitt namn på de grejer som var mina. JAG DÖR, han är så rolig, vem skriver namn på mat som man ska ge sin utflyttade dotter så hon överlever när hon precis har storhandlat? Sen är det ännu värre att bli sur för att jag inte kan ta emot alla mat för att det inte skulle få plats i frysen. Ja, han är för härlig min lilla pappa. Hur skulle man klara sig utan han egentligen? Men så kan det gå.

Min mamma som jag bara vill ta och sätta på någon annan stol är allt för go hon med. På jobbet går det i perioder med hur mycket hon har att göra och just nu har hon typ 2 timmars jobb/dag och sitter av 6 timmar vilket resulterar i att jag får mail om lite allt möjligt. Sist var det massa bilder på hunkar med drinkar==> alkoholism!

Hej hopp, jag sitter i en grantopp

Inga kommentarer: