fredag, februari 27, 2009

Kuk i röven?

Den här helgen kan bli varken eller, jag har en rinnsnuva from hell som gör att jag knappt kan andas och bara snorar ner mina kläder. Min hosta som nu gått över till ylningar efter 3 veckors hostande har kickat ass med mina magmuskler och mina allergier leker typ "hej, jag har kommit ut ur garderoben". Alla på samma gång också.

Hej, jag heter Lisa. En gång i tiden hade jag ett immunförsvar men när jag var ca 19,5 år så tog det en promenad och har inte hittat tillbaka sen dess. Allvarligt talat, jag har haft en förkylning, en släng med feber, ihållande hosta och sen en förkylning till under loppet på 1 månad.

Anyhow så ska jag med Lize-Lothe (Herr J's mamma) till Blomsterlandet vid 15.30 och kolla orkidér för dom är snygga och det är extra förmånligt pris på dem fram tills söndag. Låvis och Tanya anländer vid 19 hugget och jag ska vara någon slags värdinna för våran "inflyttningsfest". Vi får se hur många det blir men som det va nu var det väl ett tiotal. Jag är faktiskt inte så jävla pepp på spelning och träffa folk eller att vara social för den delen heller. Jag vill vara ifred och ligga och läsa hela helgen.

En annan rolig grej var att vi kicka ass på vårat seminarium idag, handledaren som alltid brukar halshugga alla, och också gjorde det idag, fick vi beröm av (den enda gruppen). TJOHO! Vi panikgrejade det igår och jag har egentligen ingen aning om vad vi har gjort. Det känns extra bra att vi fick beröm eftersom vi inte pratade i rätt ordning heller. 1-0 till oss!

Inga kommentarer: