söndag, mars 01, 2009

Kul

Helgen blev bra trots alla mörka moln på himlen. Snuvan försvann, ersattes dock av halsont men det är bättre tycker jag. Peppen kom lagom dags till första bandet gick på scenen på fredagen och herr J blev askalas när vi kom hem.

För att sammanfatta en jävligt händelserik och trevligt helg så var det lätt värt det. Kul folk, bra musik, dansande och kärleken av vänner! We all heil PST!

Jag har dock en mensvärk som heter duga, tvättstuga som måste springas fram och tillbaka från och herr J är ute på äventyr. Jag ska snart lägga mig ner, tycka synd om mig själv och inte röra mig ur fläcken.

Kom ju på att jag har ju också handlat på boktrean på nätet för att komplettera det som inte fanns i affären.

Khaled Hosseini - Flyga drake
Jonas Gardell - En komikers uppväxt
Jonas Gardell - Ett ufo gör entré

Böcker är kul!

Inga kommentarer: