måndag, mars 30, 2009

Blaj

Usch och fy och blääää!

Jag är dundertrött och måste plugga men jag vet inte vad jag ska plugga så jag skiter nog i det idag med. På onsdag får vi reda på resultatet på tentan och det känns som att det gick bra men bara för att det känns så kommer det antagligen inte vara så.

Jag har varit hemma hos Emma och hämtat lite böcker som kan vara värda att ha den här terminen men det suger eftersom mina böcker som jag har beställt inte har kommit blir man mentalt utvecklingsförhindrad.

Har inget säkert jobb i sommar heller och det tär på krafterna riktigt rejält kan jag säga! Men en annan tung sten som är krossad är att farsan inte blir arbetslös. Eller alltså, han blev ju varslad som det så fint heter från Volvo och anställningen gick ut nu 11 mars men han har fått ett nytt jobb och börjar i slutet av april. Jävligt skönt faktiskt, det är inte kul med arbetslösa föräldrar.

Tiden går jävligt fort och jag vet inte hur fan jag ska hinna lära mig ens hälften av allt det jag behöver kunna tills tentorna! Jag vill gå på lekis!

Inga kommentarer: