tisdag, mars 03, 2009

Trots är bra

Nu har jag trotsat den här förbannade förkylningen och vart och tränat både igår och idag. Heja mig, jag har uppenbarligen magmuskler. Det är fan skönt att komma igång så chansen för att jag kommer komma i min finklänning tills Schillings bröllop blir en aningens större. Jag har tänkt att hårdträna denna veckan bara för att komma igång så kommer jag träna som en normal människa efter det. Och Herr J kommer antagligen bryta sitt löfte om att träna med mig men det är han som blir tjock och inte jag. För jag kommer bli fit as hell, om jag får bestämma!

Nu är det meningen att jag som vanligt ska plugga men det lär inte hända. Jag ska duscha, hämta mina böcker, vänta på Herr J och sen laga tacos. Jag har ganska mycket att göra som vanligt och inget intresse av det, fast denna gången ska det minsann bli något av mitt pluggande. Men det är den där jävla House är på tv så det har tagt 15 min att skriva det här inlägget.

Inga kommentarer: