måndag, mars 23, 2009

Semester

Det var helt underbart att få en liten minisemester. Åkte ner i onsdags så jag var nere till 18 så hade hela kvällen att mysa med mamma och pappa. Fick kollat på Grey's anatomy med mamma för första gången på typ 1 år eller så.
Torsdag var plugg och sen utflykt med mamma till diverse olika destinationer.
I fredags träffade jag bästaste toppentjejen Jenny och snacka om allt mellan himmel och jord som vanligt när det gäller henne. Jävligt skönt att träffa henne, det var allt för längesen! Synd att man inte har mer tid.
Lördagen var det ytterligare utflykter med mamma och sen så var det utgång med hela gänget. Björns klubb Club Swinger hade premiär och självklart var man tvungen att kolla in det. Jävligt avslappnad kväll med jävligt skönt folk. Som sagt så har man alldeles för lite tid, vill umgås med mer er folk!
Jag gjorde dessutom världens grymmaste grej i söndags, jag var helt övertygad om att jag hade bokat 10.20 bussen hem så jag kör in till stationen och lägger in bagaget. Går på bussen och lämnar fram biljetten och han säger att det är fel tur....Jag hade tydligen bokat buss 12.10, fan också tänkte jag men som tur är jag ju så söt när jag är förvirrad så busschaffören sa att jag fick åka med men blev bussen full och det är folk som har bokat den turen så skulle jag få gå av och vänta på min buss. Men eftersom det inte är någon som vill åka söndagen innan löning så var det ju inga problem alls, fick åka med hela vägen hem och var hemma precis som jag tänkte! God luck on me liksom.

Idag har jag blivit utsatt av diskriminering av sjuksköterskan på vaccinationsmottagningen när vi var där med skolan. Och sen var det annat som stör mig men det är skitsamma för jag fick tränat idag iaf.

Inga kommentarer: