tisdag, mars 10, 2009

Rutiner, rutiner, rutiner...

I morgon är det alltså dags för första tentan på Hälsouniversitet vid Linköpings universitet. Spännande kan man tänka men jag anser att det mer är som vilket jävla prov som helst, vilket gör att jag är tillbaka i mina gamla rutiner.

Jag har knappt läst på något, även om jag kan det som behöver kunnas kan man lära sig mer men icke! På något sjukt vis hoppas jag att jag inte klarar den här tentan så jag får en spark i baken till att plugga mer och anstränga mig lite mera för klarar jag den.....ja, då kommer jag ju köra samma stil den här utbildningen också. Visst, jag klarar ju mig men det kan ju vara bra att anstränga sig och kanske go that extra mile. Dom har ju tagit bort systemet G,VG,MVG. Vi kan bara få G vilket inte motiverar mig alls till att plugga ännu mer, det är ju en jävligt stor nackdel men det är ju en fördel för man inte behöver plugga ihjäl sig för att få MVG. Jag vet fan vad jag tycker om det egentligen, för min del känns det som att det gamla systemet skulle vara det bästa but I don't know.

Jaja, man kanske ska ta och plugga nu då.

Inga kommentarer: