torsdag, mars 05, 2009

OKEJ!

Min kropp vill verkligen inte vara med längre, den tycker inte om att jag tränar fast jag är sjuk men i det här förhållandet är det jag som bestämmer och därmed basta!

Jag är väl medveten om att de senaste dagarna har det bara varit gnäll och det ska fortsätta så idag också.

Jag har ont i halsen, värk i nacken of doom, träningsvärk och trött. Jag vill vara klar för att sova men det går inte för jag ska laga mat, städa, plocka iordning och på något vis få ihop mitt liv också. Bläää på att gå i skolan!

Jag saknar Herr J och han väljer uppenbarligen att jobba länge idag. Get the message liksom, kom hem och mys med mig. Herr J ska förresten till Manchester och kolla på The Specials 3 maj. Hade man haft pengar hade jag följt med men nu har jag inga pengar så jag kan inte det. Hoppas det kommer någon annan kickass spelning som han inte kan åka på som jag ska lätt som en dunderplätt trycka i ansiktet på han. Och jag är jävligt väl medveten om att det är svårt att toppa Specials men vänta ni bara....

Snackade med morsan förrut, hon satt i bilen på väg hem och det var uppenbarligen bara hon som kunde trafikreglerna idag. Sen när hon väl kommer till A-town då är det fulla araber som ska fickparkera, good luck! Sen är det tanter och hundar och mamma som tjatar på dom att dom ska stå still, det är alltid lika spännande att prata med mamma när hon kör. Jag saknar min mamma men jag kommer antagligen inte att åka hem förrän påsk :( buhu på mig.

VART ÄR HERR JANSSON?! KOM HEM NU!

Anyhow, jag är en psykiskt stabil flicka på "snart" 20 år.
Jag tycker om att skrika, slåss lite löst på armar och är inget överdrivet fan av hygien. En dusch var 3:e dag tycker jag räcker, kanske att jag duschar efter träningspass. Jag har vissa fobier för att ta i det som hamnar i slasken vilket gör att det kan få ligga någon dag. Jag tycker inte om skogspromenader när det finns knott/mygg eller annat äckelpäckel. Jag vill ha en hund trots att jag antagligen är allergisk. Jag är tjock och älskar chips, godis och allt annat som sägs vara gott. Jag äter det även om jag inte tycker det är gott. Har även en löjlig besatthet av modetidiningen Chich trots att jag AVSKYR mode och att det finns ändå inga tips för mig för jag är ett blandbarn. Jag hatar även folkmassor, blir det folksamlingar med mer än 2 personer beter de sig som ett gäng assholes och allt sunt förnuft och vett är som bortblåst.
Tycker du att jag är tjejen för dej så är det bara att du hör av dig!

Inga kommentarer: