tisdag, mars 24, 2009

Idag är en bra dag


Jag är jävligt glad över att det är sol och fint ute, sen suger det att det är minusgrader och snö men det är skönt att leva iaf. Jag har börja uppskatta de där dagarna när man är oförklarligt glad riktigt mycket nu det senaste. Det kan vara för att jag har varit Eknäsgatans bitterfitta de senaste veckorna också men jag vet inte, livet kanske håller på att räta ut sig. Det är kanske inte så jobbigt att leva ändå.


Jag provade mot mitt sunda förnuft även min finklänning när jag var hemma i helgen och det var helt okej. Det var lättare att stänga den denna gången än sist gång trots att jag väger mer nu, men jag har kommit på att jag har omfördelat fettmassorna. I stället för magen, även om det sitter en hel del där, så sitter det mesta på låren och röven. Och det är ju bra ur den synpunkten att jag kommer i klänningen, dock säger dom som vet att det är svårast att få bort fett från lår och rumpa.
Tjock - inte bara på utsidan.

Inga kommentarer: