onsdag, april 01, 2009

Offentligt bortgjord (igår)

Klockan är 13.58 och jag håller på att somna. Jag hatar Margaretas föreläsningar! De är så tråkiga. Varenda en har jag fått sitta och kämpa mig igenom för att inte somna. Men som tur är var Maggan lite vitsig idag när jag satt och blundade. Mitt i föreläsningen frågar hon om jag är trött och säger till alla att jag sitter och blundar, dock trodde tjejen bakom mig att Maggan menade henne så hon svarar: Ja, jag sitter och kämpar... Maggan (hör troligtvis inte) säger att är man trött kan man gå här ifrån. Problemet är ju attt det är hon som gör mig trött! Men fatta vilken diss mot sig själv att fråga en student som sover om hon är trött & den bakom svarar att hon kämpar för att hålla sig vaken. Man borde ju fatta att den är en själv som är en dålig föreläsare.

Herr J fyller år på söndag & jag har ingen aning om vad han ska få, kalsonger är inte så party att få jämt.

Inga kommentarer: