onsdag, april 08, 2009

Utflykt

I morgon är det dags att åka hem till dårhuset som också kallas hemma hos mamma och pappa.

Först är det basgrupp, sen bussresa på 5 timmar och sen fika med Safie-tösen. Inte träffat henne på år och dar så vi ska ha lite catchuptime. Det kommer bli kul som alltid med den tjejen, gladare/roligare/galnare brud får man leta efter.

Fick också fixat ett sommarjobb idag, jävligt skönt att man vet att man har något så man slipper gå och tänka på det något mer. Kan man tjäna lite pengar och leva gott under de två närmaste terminerna. Det är tanken iaf :)

Jag funderar på om jag kanske skulle söka Erasmusstipendie och åka iväg 3 mån på utbyte eller om jag ska söka annat stipendie och skriva C-uppsatsen i något annat land som t.ex. Gambia. Jag har ingen aning och jag vet inte vilket jag tycker låter bäst heller. Skulle va kul att åka till typ UK och va där i 3 mån och göra praktik men å andra sidan kan jag få en gratisresa ner till farmor och gänget...det är mycket att tänka på!

Nu ska jag gå och skriva ut papper och vara tuffast i världen och gå och lägga mig för jag är trött, så jag hoppas jag får sova hela natten.

Inga kommentarer: