torsdag, april 02, 2009

Happiness

Jag är så jävla glad och jag vet inte varför, det är egentligen sjukt.

Min pollenallergi har kommit igång nu så näsan rinner och det kliar som fan i ögonen så jag ska nog ta och köpa lite allergimedicin i morgon när jag går på stan och handlar presenter med herr J's mamma.

Skulle egentligen gått till Trappan och tagit en öl med några av tjejerna i klassen men jag har fan varken ork, lust eller pengar. Ska ju som sagt handla present i morgon, ut på lördag, hem till Gbg nästa helg som också kommer kost pengar och sen ska man ju leva resten av månaden med. Sen har jag vart och tränat och inte kommit ur träningskläderna än och dom andra skulle träffas om en halvtimme, jag tror inte det helt enkelt. Tar det någon annan gång, nästa vecka kanske.

Inga kommentarer: