måndag, april 13, 2009

Och rätt var det där

Vem var bakfull igår? Jo, herr J, fast han var såpass pigg att han kom och mötte mig vid bussen sen så käkade vi på O'learys. Jag åt en sallad som var jävligt god, det kan jag rekomendera. Var hur längesen som helst vi va ute och åt. Det är var skitskönt eftersom vi satt ute och käka, våren är här!

Nu är det Sveriges sämsta film på tv som självklart herr J måste kolla på. Me no like Hälsoresan.

Jag har dock varit duktig och bytt gardiner även om det blev misslyckat, dom i vardagsrummet är för korta och de i sovrummet är för smala, men jag pallar inte ta ner dom och jag vill inte heller se dom gamla i ett år till så det får vara så tills vi har varit på IKEA.

Och så ska jag börja leva på pulver för att kicka igång min viktnedgång som går väldigt långsamt just nu. Jag börjar mer och mer bli inne på att ut och krocka med något så jag inte kan springa och köpa snask. Dessutom så äter jag inte när jag är "sjuk" så då blir det en normal form av banting, jag behöver ju liksom inte tänka på att INTE äta menar jag. Jaja, det är ett jävla gissel att vara tjock.

Tjock- inte bara på utsidan

Inga kommentarer: