torsdag, april 30, 2009

FY FAN VAD JAG ÄR BRA!

Nu har jag blivit klar med uppgiften av doom! Det enda som suger riktigt pung är att om jag hade vetat att jag skulle bli klar med den idag så hade jag kunnat åka till Gbg och fira valborg med mina bruds. Men icke sa Nicke, not gonna happen. Jag får väl helt enkelt haka på Herr J som vanligt och vara det där jädra plåstret som aldrig kan hitta på något själv.

Det känns hursomhelst JÄVLIGT skönt att jag kan ta ledigt resten av dagen och bara läsa igenom skiten innan jag skickar in den imorgon för att sen ta tag i att plugga till omvårdnadstentan som jag inte har anmält mig till.

Jag blir så jävla förbannad på det här jävla universitetet, det verkar som det beter sig så svinigt de kan bara för att alla ska hoppa av så att de slipper anstränga sig. Igår på kursdialogen var det någon som frågade vad som händer om man inte har anmält sig till tentan. Då svarar kvinnfanskapet "Ja, då är det kört. Det finns ingen chans att göra något, slussarna till tentamenservice är stängda".
Visst, det är mitt problem och visst det är mitt eget fel men istället för att säga så kan man ju säga att det enda man kan göra är att gå dit och hoppas att det finns plats så man kan få göra tentafanskapet.
Jag blir så jävla arg på deras nonchalatna/arroganta stil och så sitter de och säger att vi måste visa empati och sympati. Är det inte er vi ska lära av era kötthuven? Det är ju en fördel att föregå med ett gott exempel i så fall.

Men hursomhelst, det som var meningen med det här inlägget var att jag skulle skrika ut min stolthet över mig själv, en riktig ryggdunk förtjänar jag. Inte nog med att jag blev klar med en uppgift som jag trodde skulle ta hela helgen, jag kan supa utan att bry mig om bakfyllan imorgon! Eller, det lär jag ändå göra efter förra helgens fylla. Fy fan för den, nästa gång jag ska må så dåligt är dagen efter mitt eget bröllop.

Puss på mig, jag ska duscha och försöka förvandla fettosäcken (mig) till en sånär lookable varelse.

P.S. Jag måste vara dum i huvet på riktigt, jag fick av någon anledning för mig att mäta mitt BMI. Jag menar hallå, kolla dig i spegeln och gissa om du är överviktig? Det är alltid lika peppande när man får bevis på bevis om att man är fet. D.S.

Inga kommentarer: