onsdag, april 22, 2009

Möjligtvis en förändring

Jag vill bra ha det bra och mirakulöst bli vältränad igen och må bra. Det är fan inte bra nu, det är alldeles för mycket i skolan. Sen så ska man ju leva ovanpå det vilket jag varken har råd eller tid med. Sen så vill jag ha mitt jävla körkort någon jävla gång så man slipper den här skiten men det går inte eftersom jag blir så jädra nervös när jag ska köra upp att jag kör som om det var allra första gången jag satt bakom ratten.

Hej, jag är en gnällfia och trivs inte alls med det but why change?

Jaja, nu ska man kanske passa på att läsa igenom det jag har skrivit till basgruppen i morgon så jag kan komma med något.

Vägverkets reklam kan suga min pung:
"om du kör 90 på en 80 väg vinner du bara 48 sek/mil."

Jo, men åker man typ 40 mil så vinner man en halvtimme, det är en jävla big deal du.

Inga kommentarer: