onsdag, april 22, 2009

Add to the list

Jag kom på en sak till att lägga på den långa listan av vad jag är okapabel till att göra, nämligen uttrycka mig. Det är något fel på mitt talcentra och jag kan inte få ut det jag vill säga när jag är i "formella" sammanhang. Jag är också helt jävla talanglös, det finns fan inget jag kan göra. Varken sjunga, rita, skriva eller något annat.

Jag kom på en av världens mest tragiska saker också idag. Jag är social men jag har svårt för att träffa nya människor. Eller ja, jag har svårt att träffa nya människor utan att ha alkohol i kroppen. Det är en ganska deprimerande tanke faktiskt. Jag kommer liksom inte lära känna några fler i min klass om jag inte super ner mig. Way to go liksom, här kommer 3 år av efterhängsenhet på Josefin, Emma, Anna och Cecilia. Party!

Inga kommentarer: