lördag, april 11, 2009

Påskafton!

Fy fan vilken underbar första hälften av den här påskaftonen har varit.

Fixade en biljett till matchen och fick se älskade Blåvitt slå Djurgården med 6-0. Stod 4-0 i 42:a minuten! Så jävla skönt att se dom spela på den nivån! Varmt som en sommardag och underbar fotboll, vad mer kan man begära av en dag?

Åkte hem där besök och påskmat väntade, jävligt gött om man får säga så.

Nu sitter jag dock och vill ta livet av mig själv eftersom besöket och mina föräldrar är på lyset och tror att vi bedriver någon slags nattklubbsaktivitet i det här huset och jag får all skit för att musiken suger pung för att de tror jag är någon dj. Jag vill bara kolla min skit och försvinna här ifrån, blanda inte in mig i erat supande.

Jag ska nu gå och lägga mig och kolla på tv uppe på mitt rum och vänta tills jag ska hem imorgon helt enkelt. Skönt att komma hem till en bakfull herr J för det betyder total tystnad.

HEJ DÅ!

Inga kommentarer: