tisdag, april 07, 2009

Nu är det dags för politik!

http://www.dn.se/nyheter/politik/telekompaketet-for-eu-och-sverige-narmare-reglerat-internet-1.834526

Alltså, vad fan är det för fel på människor?! Hej, jag är politiker och helt jävla frånkopplad från verkligheten och tar beslut om andras människors rätt att vara men det spelar ingen roll för det jag bestämmer ska gälla alla andra gäller inte mig. Fittnyllen, använd hjärnan och inte röven för att utföra ert jobb!

De kunde lika gärna bestämt att jag ska ha en trädgårdstomte på 2 m i trädgården med en kamera i som filmade allt jag gjorde. Helst ska ju tomtejävlen kunna röra sig så den får med allting jag gör i mitt liv. Varför tar de inte och sätter alla i fängelse med en gång så slipper de lägga ner massa pengar på att folk ska sitta och leta efter vilka som skriver skit på Internet.

Man ska inte ens få kunna googla vad man vill, goggle är fan min livshake! SÅ många gånger google har räddat mig från mina undrande frågor.

Kom hit och ta det öga mot öga om ni törs då!

Inga kommentarer: