måndag, april 20, 2009

FETMA, HIT ME!

Eller, ja det är inte så mycket kvar att bidra till. Jag är ju redan fet så det är skitsamma.

Jag tror allvarligt talat att jag lider av någon störning, jag mår skit. Har gått upp typ 14 kilo på 2 dagar känns det som, man kan också kalla det uppsvälld. Stör mig på ALLT och alla, i synnerhet den människa jag delar hem och liv med.

Livet är fan INTE kul!

Har massor att göra, ingen tid, ingen motivation, ingen handlingskraft och ser bara hur hela jävla tillvaron rasar men jag orkar inte ens bry mig om det. Det jag istället gör är att äta mer godis för att bli ännu tjockare ==> ännu mer lycka ==> ännu mer att träna bort ==> ett helvete.
Uppgifterna bara hopar sig och jag pallar inte mer, mina axlar är som granit och jag vaknar med nackspärr varje dag bara för det. Det blir definitivt inte bättre av att man sover på soffan heller. Det här funkar snart inte längre, jag kommer lägga mig ner någonstans och bara tjuta.

Nu måste jag gå, godiset kallar.
P.S. Min psykiska balans är en bergochdalbana. D.S.

Inga kommentarer: