måndag, februari 16, 2009

Och jag hade rätt

Vissa människor är bara för mycket...det är 6 mot en och man vägrar ge sig. Come on! Jag har bajsmycket att göra och det kommer gå åt helvete med allt ihop. Somebody give me a break.

Anyhow så är livet ganska skönt så länge jag slipper att vara med gruppen, som sagt så funkar jag bäst själv. I don't do grupparbete, och visst jag ska jobba i team m.m men det är för fan en gigantisk skillnad. Det kommer inte vara någon som ändrar på alla mina ord, det kommer inte vara någon som sitter och pressar och hetsar om bra betyg. Visst har man krav på sig och visst har man lagar och bestämmelser man måste följa men det är ingen som kommer att sitta och peta i allt jag gör hela jävla tiden. Gör jag fel (vilket lär hända) så förväntar jag mig inget annat men innan dess så....

Bajs på snoppen är inte så toppen

Inga kommentarer: