tisdag, februari 10, 2009

Orkidé

Nu har jag fixat med min mörklila görfina orkidé. Nu ska bara resten av lägenheten fyllas, ska till IKEA och köpa krukor först bara. Ikea will be my friend in the end of this month.

Sen har min oromantiske pojkvän gjort det igen. Det är EN dag på året som jag tycker man ska spendera med sin andra hälft och det är Alla hjärtans dag. Men som förr så kommer en viss förening och ett visst lag före. Dagen börjar med medlems eller årsmöte eller vad fan det är, och visst hade det bara vart ett möte så hade det väl varit lugnt men sen är det ju mat på Babyl efter det. Till och med EFTER jag säger till han att det är Alla hjärtans dag och att det hade varit kul att spendera den dagen med honom så säger han: "ja men vi hinner ha sånt emellan."
Tack för den kängan. Jag är i vissa anseenden en girligirl och vi behöver fan den dagen! Och visst jag har alltid sagt att man kan göra det någon annan dag på året men det är fan speciellt med den dagen.
Efter att ha hört i en vecka att han inte vill ha med mig så frågar mähä't ändå om man ska med. Hur svårt är det att fatta att jag inte har något som helst intresse av att spendera Alla hjärtans dag med 12 pekingfolk som bara kommer snacka fotboll.
Nu såg jag dessutom precis reklamen för vilken film som kommer på trean på lördag: The perfect man. Ja, jo tjena menar jag. Han finns inte! Det är bara massa jävla bullshit man får höra av sina mammor under uppväxten för att man ska tro att man har en fjärt i rymden till chans att få en sån man.
SUG MIN FETA HELA VÄRLDENS MANLIGA BEFOLKNING.

Inga kommentarer: