fredag, februari 13, 2009

Herre jisses

Jag tror jag har träffat på världens bitterfitta. Allvarligt talat, en av de "handledare" vi har i HEL-kursen är helt ute i det blå. Idag hade seminarium om hur vi har tänkt lägga upp vårat arbete i fältstudien och hon SKÄLLDE ut alla förrutom sin egen grupp. Vi fick inte göra en enkätundersökning om matvanor bland äldre som vi tänkte för det var för känsligt och skolan kan inte ta ansvar för sånt m.m. Hennes grupp som också skulle göra en enkätundersökning (om alkoholvanor bland elever i åk 8) var helt okej. Jag är inte någon raketforskare men det är väl åtminstonde mer känsligt att prata alkohol/drogvanor med ungdomar än mat med äldre?
Det var helt enkelt ett jävligt spännande seminarium som tog asmycket kraft bara för att man skulle hantera att sitta där med en lärare som beter sig som skit.

Anyhow så har jag köpt en aprikos kofta som är assnygg, jag har spanat in två kjolar som ska inhandlas efter löning och möjligtvis en hatt.

Inga kommentarer: