måndag, januari 25, 2010

Jasså

Jahaja, det var väl kanske inte riktigt meningen att jag skulle bli sjuksköterska än. Maybe later in life.
Men så kan det gå när inte haspen är på. Får se vad jag tar och hittar på nu, kanske ska ta och bli en dammråtta. Eller en såndär inavlad ko med två huvuden? Eller kanske en mobil klätterställning, jag menar; jag är ju redan barnsäker - inga hårda kanter här inte. Dom är minsann mjukt inbäddade. Det är nog mitt kall här i livet - åt helvete med att rädda folk och hjälpa dom när dom är sjuka. Jag är byggd för nöje!

Men hursomhelst 11 nya kurser är sökta, va fan livet går vidare änna!

Och med dessa vackra ord ska jag gå och snarka i kapp med min karl som än så länge fortfarande har ett jobb i alla fall.

Puss och kram

P.S. Jag glömde säga att LiU ska verkligen ha en eloge för hur underbart bra dom jobbar och att dom alltid lyckas så bra med planeringen. D.S. (Det sista var alltså ironi)

Btw kommer en uppdatering från Malmö kanske snart

Inga kommentarer: