torsdag, januari 21, 2010

Nagelbitande

Ja, när som helst kan mailet som avgör resten av detta året. Jag blir inte alls lite panikslagen och kollar mailen med typ 10 mins mellanrum. Trots att jag vet att det är allra troligast att det kommer imorgon.

Hursomhave så blir det spännande imorgon, vi ska fara i väg till Malmö. Jag har aldrig varit där så det om inte annat kan ju bli en upplevelse. Herr J och jag bestämde oss även för att skämma bort oss själva så vi bor på ett riktigt hotell - Rica. Om det stämmer som vi tror så har vi badkar på rummet vilket betyder mys! Ska ha en riktig pardag i morgon med spännande resturang och badkarsbadande, sen så ska vi kolla på Let's dance (knappast). Sen på lördagen är det kanske ett besök till Köpehamn som väntar och kvällen avslutas med spelning på Bodoni. Söndagen börjar okristligt tidigt, tåget hem går 7.20 men å andra sidan är vi hemma tidigt.

Så oavsett om det blir ett positivt eller negativt resultat i det där mailet så har jag anledning till att supa skallen av mig i helgen. För jag brukar ju inte ha anledningar annars menar jag.

Pöss och hej-leverpastej. P.S. Min moster gör den godaste leverpastejen någon någonsin har smakat. Jag älskar hennes mat ända in i benmärgen. D.S.

Inga kommentarer: