torsdag, januari 28, 2010

Malmö

Inte för att det spelar någon roll egentligen men jag orkar inte skriva om allt i Malmö så om det skulle vara någon själ som är intresserad finns det att läsa på http://ostergyllen.blogspot.com/2010/01/malmo-bjod-pa-toppen-helg.html

Livet leker ganska mycket just nu och jag har helt enkelt inget att klaga på. Jag har tre tentor att plugga till tills 3 mars och sen efter det så är det antagligen en kurs i militärhistoria som gäller. Och varför jag sökte en kurs som militärhistoria kommer jag nog fråga mig ett bra tag till men det känns som om det skulle vara kul att göra något annat än medicin och omvårdnad. Och det bästa är att man håller studietekniken vid liv.

Ja, det är det som händer här på Eknäsgatan.

Just nu kollar vi på Grannfejden och det märks ju ganska tydligt att Herr J inte tycker om en av parterna i alla fall. Han är snart i min nivå då man skriker åt tv:n och blir upprörd på riktigt. Eller nu låter det asdramatiskt men det är det inte, han sitter bara och kommenterar tanten och tycker inte om henne. Och det kan man väl ta, en jävla överklasskärring som inte kan ta diskussioner och är utan någon social kompetens.

Jaha, det var väl det. Så spännande är det här hos oss.
Men oavsett så älskar jag min Herr J och är glad att han står ut med mig och mina konstigheter.

Inga kommentarer: