torsdag, januari 14, 2010

Meningslöshet

Idag är meningslöshetens dag.

Det finns inget toapapper här hemma så det blir att sitta och dropptorka tills mannen kommer hem med en ny och fräsch bal med toapapper. Sen så har jag suttit still för länge så min röv har domnat bort, det är också ganska så meningslöst.
Snart måste jag ha mat innan min mage hoppar ut och slår mig. Det är också ganska meningslöst att låta en själv bli så hungrig.

Sen så har jag kompletterat universums mest meningslösa uppgift någonsin som överraskande nog känns meningslöst. Så där har ni min dag: meningslös. Gud vad skönt det är med ett liv fullt med meningslösa dagar. Jippie kayay.

Hursomhave så har jag min käre sambo att ta ut meningslösheten på när han kommer hem. Det är ganska tryggt och skönt faktiskt, trots att jag den senaste tiden inte har kunnat vistats i samma rum som honom. Men det är det bästa med att vara sambos och ett par, han försvinner inte bara för att man inte vill se en :)

Inga kommentarer: