tisdag, januari 12, 2010

Lonely drinking is fun!

Nu skulle jag kunna skriva ett aslångt inlägg om hur den senaste tiden har varit men för att ta den korta versionen: det har varit ett helvete blandat med total ångest.
Det var spärrtenta den 7/1 som jag plugga som en galning till och som följd av det så så kugga jag på terminstentan som var igår. Så nu är läget såhär att om jag inte klarar den tentan jag gjorde i torsdags så får jag inte börja nästa termin och tills att jag får reda på hur det gick på spärrtentan så är det ångest, alkohol, skitmat och fosterställning som gäller.

Och med tanke på alkohol så har dagens intag redan startat med en flaska cider. Det är jädrigt värt att dricka och skriva in det man pluggat på datorn samtidigt. Det kan bli lite roligare och har man tur kanske det fastnar något.

Så det var det, tänkte bara att det kanske är lika bra att skriva av sig en gnutta innan stavningskontrollen lägger sig för att sova.

Botten upp!

1 kommentar:

Elin Z sa...

LISA! Du är för rolig! Snart får vi leka tycker jag! Puss!