måndag, april 12, 2010

Best night so far

Jag tror fasen att 10 april är den bästa kvällen i mitt liv, det är nog nästan i samma nivå med dagen jag föddes. Inte för att jag kommer ihåg kvällen jag föddes men jag vill ändå sätta den så högt upp.

Vid 13.00 så mösa jag bort till Låvis för att börja peppen och sen begav vi oss ner till stan, förbi systemet och in på Golden Bangkock för att grunda ordentligt inför kvällens alkoholintag. Buffé är gott! Massa mat...mmmmm!
Sen var det resan med särskolan, Tourettes special upp till Stockholm.
Sen så var det aspepp och vänta på Göteborgarna skulle komma, sen var glädjeyran total! Kvällen var riktigt på gång, nu jävlar.

Sen började Agent Bullgdogg och det var typ en dröm som gick i uppfyllse. Sen så bajsade jag faktiskt på Gatans Lag och sprang runt som en yr höna och snackade med folk istället. Cock Sparrers första låtar spenderades back-stage så jag fick några bilder där ifrån. Sen efter det så retarderades jag tillbaka till 14 års ålder tillsammans med Malin och Låvis. Röjde som fasen och lyckades även med min första golvvisit under en spelning, tjoho!
Min kropp hatar mig men det lyssnar jag inte på, det här är nog det bästa som hänt på hur länge som helst!
Jag tror jag kan räkna till typ 20 blåmärken men jag älskar't! Inte nog med blåmärkena, jag har blottat mig för ett antal människor också. Skjortknapparna gick upp så jag fläshade bh'n och sen hasade kjolen upp och satt som ett skärp så jag visade hela stjärten. Men jag bjuder helt gratis på den hemska upplevelsen, inget mer med det.
Hoppas på en re-run ganska så snart om man säger så!

Tack för en toppenkväll!

Inga kommentarer: