lördag, april 17, 2010

Helg igen!

Har haft en såndär jävla smygande förkylning som aldrig vill slå ut. Men det som gör mig lite skraj att jag vaknar upp och det är något vajse med mina lungor. Det känns som det känns efter jag har haft ett astmaanfall men jag har inte känt av min astma på typ 6 år så det är knepigt. Det känns som om det kanske är dags för ett litet skov med astma, det kan ju alltid vara trevligt att ha andnöd.

Hursomhave så ska jag mot mitt bättre vetande gå och träna idag ändå, måste fan ta tag i det här nu. Måste få tillbaka rutinen, jag har bara gått typ 2 gånger i veckan nu det senaste. Det duger inte, ska ha in en rutin igen! Jag har bestämt mig och just därför blir det ett skivstångspass idag.

Sen ikväll är det dags att bege sig till Carro och förfest för att bege sig ner till Svea och Club 2 Fingers. Karln spelar ju skivor så det kan ju vara trevligt att få bestämma musik :P
Nu ska jag väl dyka ner lite i queerteorin igen.

Hej svejs, lingonrejs

Inga kommentarer: