måndag, april 19, 2010

Folk

kommer nog aldrig sluta förvåna mig. Alltså, har man gett en annan person sin trohet så ska man fasen stå för det. Säger bara såhär att det är tur att J inte vågar sig på sånadär saker, för hans egen skull. Jag skulle fan trasha hans lägenhet och knäskålar på 2 röda, ingen fråga om saken.
Hur man som gift vuxen människa kan få för sig att man kan ragga och hångla upp folk på krogen kommer jag nog aldrig förstå mig på.

Anyhow, jag skulle mest skryta om att jag trivs ganska bra med mig själv nu för tiden. Enda som stör mig en aning är ju kanske att jag inte riktigt tar tag i träningen och tränar regelbundet men jag tränar ändå minst en gång i veckan. Jag säger som min mamma; allt är bättre än inget.

På fredag kommer dom efterlängtade pengarna som jag måste sätta undan eftersom jag snyltat på sparpengarna denna månaden. Men som sagt så är det tur att det är heldött i maj så jag klarar mig på min minimala budget.
Lördag blir det att se Blåvitt för första gången den här säsongen och kidnappa med barnen för att grilla och chilla (höhö).
Söndag blir det tatueringsmässa, kul!

Inga kommentarer: