lördag, april 10, 2010

Say what?

"Rear one Unusual question, but you have desire you from a Turk your shoes cleanly lick to leave? I give you also 50€. Seriousness-meant! If you would like lick I also only your soles cleanly. Is nevertheless practical after the dirt- weather, or? :) I make also before your friends and acquaintance if you would like. Make me happy on an answer of you! Greeting, Mustafa
P.S.: Please excuse my bad english."


Alltså, för det första fattar jag inte riktigt men tror att han vill slicka mina skor och att jag ska säga det till mina vänner. För det andra, varför? För det tredje, skulle jag?
Men det är tur att det finns folk som underhåller!

Jag är helt överpepp och vill att klockan ska rulla på så jag kan mösa bort till Låvis och sen vidare mot El Stockholmo! Jag tror jag smäller av, jag har satt i gång stereon och stör grannarna såhär på lördagskvisten men det är fanimej morgon nu och då får man!

GAAAAAAAAAAH! Take me away...

Inga kommentarer: