torsdag, april 08, 2010

Överexalterad

Igår gjorde jag mitt första pass på Trappan, jag tänkte att en onsdag kväll kanske var ganska skönt att börja med så man slipper stressa ihjäl. Det var hur lugnt som helst under typ hela kvällen så det hela gick väl ut på att vi fick underhålla oss själva. Det spelades pingis utan bord, övning på frihällning och ljuständning. Så mycket mer tror jag inte hände...

Jag var dötrött när jag kom hem så dapp ner i sängen nästan direkt. Drömde en mardröm som innehöll en matberedare och min rumpa vilket resulterade i att min rumpa inte längre existerade (vet inte riktigt hur jag ska tolka den).

Idag är jag bara så jädra superpepp på lördag så jag tror att det är fredag vilket det inte är! Så idag är det plugg som gäller , sen ska jag byta byxerna jag köpte till J för att jag kollade storlek på fel byxor (stupid). Träningen hoppas över eftersom jag känner mig lite krasslig och tänker inte på något vis riskera en förkylning tills på lördag!

Imorgon blir det att skjutsa Jansson till tåget, hem och börja min total makeover... Eller makeover är det väl inte, jag ska raka benen, fixa ögonbryn osv...BADA! Jag ska bada som aldrig förr, minst 2 timmar, bara för att det var ett tag sen och att jag känner att jag behöver avkoppling. Kanske ska inhandla lite grädde och bjuda in vita ryssen att krypa ner i badet med mig, Man vet aldrig hur det kan sluta!

Stockholm, bring it on säger jag bara!

1 kommentar:

tova sa...

ses vi på lördag elleeeer?!