tisdag, januari 27, 2009

Frekvens

Jag är bra på regelbundenhet, no shitting there inte!
I helgen vart det fulsittning med massa kul spex, den rinnigaste köttfärsen jag sett i mitt liv och en shot chokladpudding. Sen vart det eftersläpp och dans med tillhörande fylla sen vet jag inte vad som hände, om nykterheten tog över eller om det var fötterna som trängde igenom fyllan men jag fick hursomhave ont i fötterna och bestämde mig för att gå hem så jag kapitulerade från Trappan vid cirkus 1 on the söndag morgon.

Nu har jag sovmorgon till 13.30 och ska faktiskt vara duktig och hasa ner till gymmet och mota bort mina säkerhetslinor, det ska inte finnas några hantag att ta tag i tills den berömda swimsuite period börjar, inte för att det lär hända men man kan ju ha ett mål i livet. Det brukar bli lite lättare då tycker jag. Sen är det inhandling av mat som gäller om Herr J kan masa sig ut och sluta komma med undanflykter. Det är ganska bra att ha mat hemma har jag upptäckt men iof kan ju brist på mat hjälpa på vägen mot min hantagsfria framtid, dilemma dilemma!

Nej, nu ska jag äta frukost!

Inga kommentarer: