torsdag, januari 29, 2009

Vart,när, hur? Kanske, möjligt

Jag vet inte, jag har ingen aning och jag bryr mig inte. Det är fan för mycket, min hjärna har inte använts på det senaste halvåret. JAG BEHÖVER EN MJUKSTART! Okej, det är ganska mycket tid kvar men ändå, vi har fått 4 inviduella uppgifter, 1 stor gruppuppgift och sen ska vi under tiden ha olika scenarion att jobba med under lektionstid i gruppen vilket betyder att vi har ca 7 uppgifter som ska ligga parallelt med varandra de närmaste 6 veckorna. Suck! Visst det är inte så avancerade inviduella uppgifter men det där med många bollar i luften är inte riktigt min grej och har aldrig vart.

Sen har jag PMS of doom, jag har hatat allt herr J gör, säger och tänker sedan i torsdags. I helgen var jag ursinnig för att han var sjuk och hade typ 40 graders feber, inte riktigt hans fel kanske but none the less...Världen kan suga min feta för jag kommer igen!

Idag ska jag förhoppningsvis få skallen klippt och så ska jag äta mat snart. Ska också läsa igenom massa häften från skolan och vara allmänt duktig.

You are the shit in shithole

P.S. Att alla runt omkring mig skaffar barn gör mig inte alls mindre sugen på att få ett eget. D.S

Inga kommentarer: